Вакансії
Актуальні вакансії
Головний технолог коксохімічного виробництва
Вимоги до кандидатів:
- Освіта: вища освіта (бакалавр або магістр);
- Спеціальність за дипломом: інженер-технолог;
- Володіння ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
- Професійне знання вугільної бази України/СНД/Близького зарубіжжя;
- Експертне володіння знаннями технології виробництва коксу, складання шихт під вимоги до якості коксу;
- Професійне володіння знаннями основного технологічного обладнання, що бере участь у технології виробництва коксу;
- Наявність теоретичних та практичних навичок із запуску та консервації коксових батарей та супутнього обладнання.
Основні функціональні обов'язки:
- Розробка та впровадження передових практик технології виробництва коксу та експлуатації обладнання;
- Виконання незалежних/якісних експертних оцінок технології виробництва коксу та роботи обладнання;
- Забезпечення та управління робочими процесами для отримання коксу та супутніх матеріалів;
- Контроль дотримання технології виконання робіт;
- Контроль якості отриманої продукції;
- Планування ремонту обладнання, складання графіків і планів ремонту;
- Впровадження нових технологій, освоєння нового обладнання на підприємстві.
Особистісні якості:
- Відповідальність та старанність;
- Комунікабельність, стресостійкість;
- Дисциплінованість;
- Здатність до навчання і самонавчання;
- Уміння працювати в команді.
Головний технолог виконує, координує та контролює роботи, пов'язані з розробкою та впровадженням технології виробництва коксу. Він здійснює технологічний нагляд за виробництвом, проводить незалежну оцінку роботи обладнання КХВ.
Детальна інформація за телефоном: +380675077128 або за електронною поштою: amkr.recruitment@arcelormittal.com.
Начальник відділу виробничих рішень і логістики
Вимоги до кандидатів:
- Повна вища освіта з IT та математичному напрямку (прикладна математика, комп'ютерна інженерія, програмне забезпечення, економічна кібернетика);
- Досвід роботи консультантом SAP модулів MM, SD, PP, QM або архітектором функціональних рішень в системі SAP у виробничих компаніях з розгалуженою структурою або консалтингових компаніях SAP не менш 5 рокiв. Глибокі знання і навички в усіх логістичних модулях розглядаються в пріоритеті, але також розглядається глибоке розуміння основного модуля і технічні знання на рівні вище середнього по інших модулів.
- Практичні навички налаштування відповідних модулів (учаcть щонайменше в двох проектах повного циклу впровадження системи SAP у ролi провідного консультанта вказанних модулiв). Глибоке розуміння інтеграційних моментів і взаємозв'язків між логістичними модулями, розуміння інтеграціонного взаємозв'язку з модулями FI, FM, CO.
- Базові знання SAP ABAP, вільне володіння роботи в отладчике, вміння самостійно виконувати пошук точок розширень, призначених для користувача впроваджень і т.п.
- Практичний досвід в розробцi та розумiння налаштування інтерфейсних програм, в тому числі між SAP та не-SAP системами (розробка додатків на платформі FIORI, інтерфейсів у SAP MII, використовування IDOC, розробка RPA та інше), а також вмiння самостійної розробки workflow буде перевагою.
- Досвід у виконуванні архівування документів в SAP та/або досвід безпосередньої участі в проекті з міграції на версію S/4 HANA буде перевагою.
- Наявність сертифікатів SAP буде перевагою
- Знання англійської мови – рівень не нижче B1-B2.
- Володіння ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, MS Project на рівні просунутого користувача).
Основні функціональні обов'язки:
- Планування та реалізація програм впровадження та розвитку функціональності інформаційних корпоративних систем у частині додатків у частині виробничих процесів, збуту, закупівлі, логістики
- Забезпечення доступності інформаційних систем 24/7 у рамках функціональних напрямів у зоні відповідальності відділу логістики. Організація роботи персоналу щодо планування виконання робіт з найкращими показниками.
- Аналіз бізнес вимог та проектування функціональних рішень у напрямку логістичних модулів SAP, у тому числі пошук найбільш оптимальних технічних можливостей і платформ для реалізації задачі
- Постановка задач розробникам щодо налаштування нових чи оптимізації поточних бізнес-процесів у відповідних модулях, організація внутрішнього тестування;
- Комунікація з бізнес-замовниками, контроль проектної документації;
Особистісні якості:
- Відмінні комунікативні навички, вміння працювати у команді, розуміння суббординації
- Цілеспрямованість, орієнтація на результат, вміння знаходити підходи до замовника та компромісу з колегами
- Системне аналітичне мислення
- Гнучкість в розробці пропонованих рішень (вміння збалансувати потреби бізнесу, технологічні можливості і ресурсні обмеження)
- Готовність виконувати роботу в стислі терміни з урахуванням пріоритетів завдання
- Вміння та готовність вивчити та опрацювати новий навчальний матеріал, набути специфічних навичок або вивчити у обмежений термін функціонал, необхідний для вирішення поставленого завдання.
Детальна інформація за телефоном: +380675077128 або за електронною поштою: amkr.recruitment@arcelormittal.com.
Консультант з напрямку модулів FM,CO системи SAP
Вимоги до кандидатів:
- Повна вища освіта з IT та математичному напрямку (прикладна математика, комп'ютерна інженерія, програмне забезпечення, економічна кібернетика);
- Досвід роботи консультантом SAP модулів FM, CO або архітектором функціональних рішень в системі SAP у виробничих компаніях з розгалуженою структурою або консалтингових компаніях SAP не менш 5 рокiв. Глибокі знання і навички в усіх модулях обліку розглядаються в пріоритеті, але також розглядається глибоке розуміння основного модуля і технічні знання на рівні вище середнього по інших модулів.
- Практичні навички налаштування відповідних модулів (учаcть щонайменше в двох проектах повного циклу впровадження системи SAP у ролi консультанта вказанних модулiв). З боку СО обов’язкові навички та розуміння формування собівартості готової продукціі та полуфабрикатів з використанням iнструменту регістр материіалів. Глибоке розуміння інтеграційних моментів і взаємозв'язків між модулями обліку, розуміння інтеграціонного взаємозв'язку з модулями FI, MM, SD, PP, PM, QM.
- Базові знання SAP ABAP, вільне володіння роботи в отладчике, вміння самостійно виконувати пошук точок розширень, призначених для користувача впроваджень і т.п.
- Досвід в розробцi та розумiння налаштування інтерфейсних програм, в тому числі між SAP та не-SAP системами.
- Досвід у виконуванні архівування документів в SAP та/або досвід безпосередньої участі в проекті з міграції на версію S/4 HANA буде перевагою.
- Наявність сертифікатів SAP буде перевагою
- Знання англійської мови – рівень не нижче B1-B2.
- Володіння ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, MS Project на рівні просунутого користувача).
Основні функціональні обов'язки:
- Підтримка (3 рівень підтримки) та розвиток бізнес-процесів у системі SAP у напрямку модулів FM, CO
- Підтримка (3 рівень підтримки) та розвиток у часті межмодульної інтеграції або інтеграції з зовнішними системами
- Аналіз бізнес вимог та проектування функціональних рішень у напрямку модулів обліку SAP, у тому числі пошук найбільш оптимальних технічних можливостей і платформ для реалізації задачі
- Постановка задач розробникам щодо налаштування нових чи оптимізації поточних бізнес-процесів у відповідних модулях, організація внутрішнього тестування;
- Розробка та комунікація з бізнес-користувачами, проведення навчання, написання інструкцій та іншої проектної документації;
Особистісні якості:
- Розуміння суббординації та правил трудової дисципліни на підприємстві
- Відмінні комунікативні навички, вміння працювати у команді
- Цілеспрямованість, орієнтація на результат, але не виходячи за межі дозволених методів рішення
- Вміння знаходити підходи до замовника та компромісу з колегами
- Системне аналітичне мислення
- Гнучкість в розробці пропонованих рішень (вміння збалансувати потреби бізнесу, технологічні можливості і ресурсні обмеження)
- Готовність виконувати роботу в стислі терміни з урахуванням пріоритетів завдання
- Вміння та готовність вивчити та опрацювати новий навчальний або документацію до нового продукту, набути специфічних навичок або вивчити у обмежений термін функціонал, необхідний для вирішення поставленого завдання
Детальна інформація за телефоном: +380675077128 або за електронною поштою: amkr.recruitment@arcelormittal.com.
Архітектор IT-рішень
Вимоги до кандидатів:
- Повна вища освіта з IT та математичному напрямку (прикладна математика, комп'ютерна інженерія, програмне забезпечення, економічна кібернетика);
- Досвід роботи провідним консультантом SAP модулів MM, SD, PP, PM, QM, FI, CO, FM, HCM або архітектором функціональних IT-рішень в системі SAP у виробничих компаніях з розгалуженою структурою або консалтингових компаніях SAP не менш 7 рокiв або наявність не менше 5 завершених проектів повного циклу впровадження у ролі керівника проекту чи архітектора IT-рішень.
- Глибокі знання (не нижче експертного рівня) і навички в усіх логістичних модулях, також розглядається глибоке розуміння та технічні знання на рівні вище середнього по інших модулів (Фінанси, НСМ).
- Практичні навички налаштування відповідних модулів (учаcть щонайменше в 5 проектах повного циклу впровадження системи SAP у ролi консультанта вказанних модулiв). Глибоке розуміння інтеграційних моментів і взаємозв'язків між різними модулями системи SAP та різними системами SAP, які пропонує постачальник данного продукту.
- Практичне володіння більшістю технічних інструментів у системі SAP. Базове знання SAP ABAP, вільне володіння роботи в отладчике, вміння самостійно виконувати пошук точок розширень, призначених для користувача впроваджень і т.п. робіт при пошуку нестандартних рішень для реалізації вимог.
- Досвід в розробцi та розумiння налаштування інтерфейсних програм, в тому числі між SAP та не-SAP системами. Практичний досвід у розробці додатків для нестандартних об’єктів на платформі FIORI, інтерфейсів у SAP MII, використовування IDOC, розробка RPA та інше, а також вмiння розробки workflow.
- Досвід безпосередньої участі у якості провідного функціонального консультанта або архітектора ІТ-рішень у проекті з міграції системи SAP ECC на платформу S/4 HANA (Brownfield approach).
- Розуміння основних бізнес-процесів роботи великого промислового підприємства.
- Досвід у виконуванні архівування документів в SAP.
- Наявність сертифікатів SAP буде перевагою.
- Знання англійської мови – рівень не нижче B2.
Основні функціональні обов'язки:
- Аналіз та оцінка бізнес вимог з боку бізнес-власників та підготовка рекомендацій щодо підходу до реалізації для функціональних консультантів системи SAP, у тому числі пошук найбільш оптимальних технічних можливостей для реалізації задачі
- Розробка архітектури процесів у системах SAP та/або із застосуванням інших передових інформаційних платформ відповідно до кращих практик бізнесу, вимог бізнес-власників процесів підприємства та рекомендацій постачальників IT продуктів
- Розробка варіантів стратегічного розвитку систем SAP на підприємстві, виконання аналізу та рев’ю існуючих рішень та IT-платформ, визначення вузьких місць для оптимізації процесів, вивчення нових продуктів та IT рішень з метою максимального задоволення потреб бізнесу
- Виконання експертизи архітектурних рішень при розробці інтеграції між додатками SAP або у часті крос-функціональних процесів, а також локальними інформаційними системами підприємств (крім питань інфраструктури)
- Постановка техничного завдання розробникам щодо налаштування нових чи оптимізації поточних бізнес-процесів в складних віпадках;
Участь у ролі архітектора ІТ рішень або експерта з функціонального напрямку у стратегічних IT проектах розвитку АМКР:
- Розробка власних додатків на платформі SAP FIORI (організація веб-порталу для надання зовнішнім компаніям можливості обробки інформації в рамках налаштування процесів електронного документообігу: оформлення заявок на пропуски та надсилання їх на погодження, передача актів виконаних робіт для подальшого їх автоматичного завантаження до системи SAP та т.п.).
- Розробка процесів підписання документів за допомогою КЕП (кваліфікований електронний підпис) з урахуванням вимог законодавства та специфіки вже впроваджених у системі SAP бізнес-процесів для даних документів (підписання договірних документів, підписання рахунків на реалізацію послуг та ТМЦ, підписання актів виконаних робіт, інструкцій та розпорядчих документів).
- Проект міграції системи з версії ECC на S/4 HANA, у тому числі налаштування вбудованого в даній версії функціоналу PP/DS для автоматизації планування виробництва, а також налаштування нових опцій системи, доступних після міграції в частині RPA, стандартних програм FIORI, вбудованих моделей прогнозування, вбудований аналітик для різних функціональних процесів і т.д.
- Реорганізація поточної архітектури аналітичної звітності у SAP BW, BO із застосуванням нових технологій, технічних платформ або рішень для підвищення гнучкості збору та розрахунку показників, швидкості роботи звітів, доступності на мобільних пристроях.
Особистісні якості:
- Розуміння субординації та правил трудової дисципліни на підприємстві
- Вміння приймати рішення у нестандартних ситуаціях, відповідати за прийняті рішення
- Відмінні комунікативні навички, вміння працювати у команді
- Цілеспрямованість, орієнтація на результат, але не виходячи за межі дозволених методів рішення
- Вміння знаходити підходи до замовника та компромісу з колегами
- Вміння бути переконливим при просуванні проектів
- Системне аналітичне мислення
- Гнучкість в розробці пропонованих рішень (вміння збалансувати потреби бізнесу, технологічні можливості і ресурсні обмеження)
- Готовність виконувати роботу в стислі терміни з урахуванням пріоритетів завдання
- Досвід ведення переговорів із замовником, досвід проведення робочих нарад
- Вміння та готовність вивчити та опрацювати новий навчальний або документацію до нового продукту, набути специфічних навичок або вивчити у обмежений термін функціонал, необхідний для вирішення поставленого завдання.
Детальна інформація за телефоном: +380675077128 або за електронною поштою: amkr.recruitment@arcelormittal.com.
Консультант з напрямку модулів MM, PP, QM системи SAP
Вимоги до кандидатів:
- Повна вища освіта з IT та математичному напрямку (прикладна математика, комп'ютерна інженерія, програмне забезпечення, економічна кібернетика);
- Досвід роботи провідним консультантом SAP модулів MM, SD, PP, QM у виробничих компаніях з розгалуженою структурою або консалтингових компаніях SAP не менш 5-7 рокiв. Глибокі знання (не нижче експертного рівня) і навички в усіх логістичних модулях розглядаються в пріоритеті, але також розглядається глибоке розуміння основного модуля і технічні знання на рівні вище середнього по інших модулів (Фінанси, НСМ).
- Практичні навички налаштування відповідних модулів (учаcть щонайменше в двох проектах повного циклу впровадження системи SAP у ролi консультанта вказанних модулiв). Глибоке розуміння інтеграційних моментів і взаємозв'язків між різними модулями системи SAP та різними системами SAP, які зараз пропонує постачальник данного продукту на ринку.
- Базове знання SAP ABAP, вільне володіння роботи в отладчике, вміння самостійно виконувати пошук точок розширень, призначених для користувача впроваджень і т.п. робіт при пошуку нестандартних рішень для реалізації вимог
- Досвід в розробцi та розумiння налаштування інтерфейсних програм, в тому числі між SAP та не-SAP системами (практичний досвід у розробці додатків для нестандартних об’єктів на платформі FIORI, інтерфейсів у SAP MII, використовування IDOC, розробка RPA та інше), а також вмiння розробки workflow.
- Досвід безпосередньої участі у якості провідного функціонального консультанта або архітектора ІТ-рішень у проекті з міграції системи SAP ERP на версію S/4 HANA.
- Досвід у виконуванні архівування документів в SAP
- Наявність сертифікатів SAP буде перевагою
- Знання англійської мови – рівень не нижче B2.
- Володіння ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, MS Project на рівні просунутого користувача).
Основні функціональні обов'язки:
- Підтримка (3 рівень підтримки) та розвиток бізнес-процесів у системі SAP у напрямку модулів MM, PP, QM
- Підтримка (3 рівень підтримки) та розвиток у часті міжмодульної інтеграції або інтеграції з зовнішними системами
- Аналіз бізнес вимог та проектування функціональних рішень у напрямку модулів обліку SAP, у тому числі пошук найбільш оптимальних технічних можливостей і платформ для реалізації задачі
- Постановка задач розробникам щодо налаштування нових чи оптимізації поточних бізнес-процесів у відповідних модулях, організація внутрішнього тестування;
- Розробка та комунікація з бізнес-користувачами, проведення навчання, написання інструкцій та іншої проектної документації;
Особистісні якості:
- Розуміння суббординації та правил трудової дисципліни на підприємстві
- Відмінні комунікативні навички, вміння працювати у команді
- Цілеспрямованість, орієнтація на результат, але не виходячи за межі дозволених методів рішення
- Вміння знаходити підходи до замовника та компромісу з колегами
- Системне аналітичне мислення
- Гнучкість в розробці пропонованих рішень (вміння збалансувати потреби бізнесу, технологічні можливості і ресурсні обмеження)
- Готовність виконувати роботу в стислі терміни з урахуванням пріоритетів завдання
- Вміння та готовність вивчити та опрацювати новий навчальний або документацію до нового продукту, набути специфічних навичок або вивчити у обмежений термін функціонал, необхідний для вирішення поставленого завдання
Нам завжди потрібні професійні співробітники. Ми постійно формуємо базу кандидатів на працевлаштування. Якщо ви не знайшли тут підходящої вакансії, ви можете:
- Направити ваше резюме на електронну адресу: amkr.recruitment@arcelormittal.com;
- Заповнити анкету у кабінеті №205 будівлі Університету АрселорМіттал в Україні
- Звернутися за консультацією до HR-фахівця у кабінет №205 будівлі Університету АрселорМіттал в Україні;
Працевлаштування в нашу компанію обов'язково передбачає орієнтаційну бесіду з фахівцем з підбору персоналу та зустріч з керівником безпосередньо в підрозділі.
Кандидати можуть вибрати зручний для себе час зустрічі. Орієнтаційна бесіда займає не більше 30 хвилин, співбесіда з керівником може проводиться в той же день і займає не більше години. Всі етапи співбесід можуть бути пройдені протягом одного - двох днів.
У разі успішного проходження співбесіди фахівець з підбору персоналу зв'яжеться з Вами протягом 3 днів після співбесіди. Ми залишаємо за собою право не повідомляти причини відмови при негативних рішеннях про працевлаштування.
Перелік документів, необхідних для працевлаштування:
- Паспорт *
* Звертаємо увагу на необхідність відмітки про реєстрацію місця проживання та фото 25/45 років - Довідка з ідентифікаційним номером
- Трудова книжка (копія трудової книжки)
- Диплом про освіту з додатком
- Посвідчення за професією
- Військовий квиток (приписне посвідчення)
Відносно колишніх працівників підприємства проводиться аналіз рекомендацій - результати через 10 календарних днів з дня звернення кандидата
За консультацією можна звернутись:
50095, м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, 1 (зупинка громадського транспорту «3 дільниця»)
Будівля Університету АрселорМіттал
Кабінет №205 з 8:00 до 16:45
Субота, неділя та святкові дні – вихідні дні
Гаряча лінія з питань працевлаштування + 38 (067) 010 66 66