null

Актуальні вакансії

Головний технолог коксохімічного виробництва

Вимоги до кандидатів:

  • Освіта: вища освіта (бакалавр або магістр);
  • Спеціальність за дипломом: інженер-технолог;
  • Володіння ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
  • Професійне знання вугільної бази України/СНД/Близького зарубіжжя;
  • Експертне володіння знаннями технології виробництва коксу, складання шихт під вимоги до якості коксу;
  • Професійне володіння знаннями основного технологічного обладнання, що бере участь у технології виробництва коксу;
  • Наявність теоретичних та практичних навичок із запуску та консервації коксових батарей та супутнього обладнання.

Основні функціональні обов'язки:

  • Розробка та впровадження передових практик технології виробництва коксу та експлуатації обладнання;
  • Виконання незалежних/якісних експертних оцінок технології виробництва коксу та роботи обладнання;
  • Забезпечення та управління робочими процесами для отримання коксу та супутніх матеріалів;
  • Контроль дотримання технології виконання робіт;
  • Контроль якості отриманої продукції;
  • Планування ремонту обладнання, складання графіків і планів ремонту;
  • Впровадження нових технологій, освоєння нового обладнання на підприємстві.

Особистісні якості:

  • Відповідальність та старанність;
  • Комунікабельність, стресостійкість;
  • Дисциплінованість;
  • Здатність до навчання і самонавчання;
  • Уміння працювати в команді.

Головний технолог виконує, координує та контролює роботи, пов'язані з розробкою та впровадженням технології виробництва коксу. Він здійснює технологічний нагляд за виробництвом, проводить незалежну оцінку роботи обладнання КХВ.

Детальна інформація за телефоном: +380675077128 або за електронною поштою: amkr.recruitment@arcelormittal.com.

Начальник відділу виробничих рішень і логістики

Вимоги до кандидатів:

  • Повна вища освіта з IT та математичному напрямку (прикладна математика, комп'ютерна інженерія, програмне забезпечення, економічна кібернетика);
  • Досвід роботи консультантом SAP модулів MM, SD, PP, QM або архітектором функціональних рішень в системі SAP у виробничих компаніях з розгалуженою структурою або консалтингових компаніях SAP не менш 5 рокiв. Глибокі знання і навички в усіх логістичних модулях розглядаються в пріоритеті, але також розглядається глибоке розуміння основного модуля і технічні знання на рівні вище середнього по інших модулів.
  • Практичні навички налаштування відповідних модулів (учаcть щонайменше в двох проектах повного циклу впровадження системи SAP у ролi провідного консультанта вказанних модулiв). Глибоке розуміння інтеграційних моментів і взаємозв'язків між логістичними модулями, розуміння інтеграціонного взаємозв'язку з модулями FI, FM, CO.
  • Базові знання SAP ABAP, вільне володіння роботи в отладчике, вміння самостійно виконувати пошук точок розширень, призначених для користувача впроваджень і т.п.
  • Практичний досвід в розробцi та розумiння налаштування інтерфейсних програм, в тому числі між SAP та не-SAP системами (розробка додатків на платформі FIORI, інтерфейсів у SAP MII, використовування IDOC, розробка RPA та інше), а також вмiння самостійної розробки workflow буде перевагою.
  • Досвід у виконуванні архівування документів в SAP та/або досвід безпосередньої участі в проекті з міграції на версію S/4 HANA буде перевагою.
  • Наявність сертифікатів SAP буде перевагою
  • Знання англійської мови – рівень не нижче B1-B2.
  • Володіння ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, MS Project на рівні просунутого користувача).

Основні функціональні обов'язки:

  • Планування та реалізація програм впровадження та розвитку функціональності інформаційних корпоративних систем у частині додатків у частині виробничих процесів, збуту, закупівлі, логістики
  • Забезпечення доступності інформаційних систем 24/7 у рамках функціональних напрямів у зоні відповідальності відділу логістики. Організація роботи персоналу щодо планування виконання робіт з найкращими показниками.
  • Аналіз бізнес вимог та проектування функціональних рішень у напрямку логістичних модулів SAP, у тому числі пошук найбільш оптимальних технічних можливостей і платформ для реалізації задачі
  • Постановка задач розробникам щодо налаштування нових чи оптимізації поточних бізнес-процесів у відповідних модулях, організація внутрішнього тестування;
  • Комунікація з бізнес-замовниками, контроль проектної документації;

Особистісні якості:

  • Відмінні комунікативні навички, вміння працювати у команді, розуміння суббординації
  • Цілеспрямованість, орієнтація на результат, вміння знаходити підходи до замовника та компромісу з колегами
  • Системне аналітичне мислення
  • Гнучкість в розробці пропонованих рішень (вміння збалансувати потреби бізнесу, технологічні можливості і ресурсні обмеження)
  • Готовність виконувати роботу в стислі терміни з урахуванням пріоритетів завдання
  • Вміння та готовність вивчити та опрацювати новий навчальний матеріал, набути специфічних навичок або вивчити у обмежений термін функціонал, необхідний для вирішення поставленого завдання.

Детальна інформація за телефоном: +380675077128 або за електронною поштою: amkr.recruitment@arcelormittal.com.

Консультант з напрямку модулів FM,CO системи SAP  

Вимоги до кандидатів:

  • Повна вища освіта з IT та математичному напрямку (прикладна математика, комп'ютерна інженерія, програмне забезпечення, економічна кібернетика);
  • Досвід роботи консультантом SAP модулів FM, CO або архітектором функціональних рішень в системі SAP у виробничих компаніях з розгалуженою структурою або консалтингових компаніях SAP не менш 5 рокiв. Глибокі знання і навички в усіх модулях  обліку розглядаються в пріоритеті, але також розглядається глибоке розуміння основного модуля і технічні знання на рівні вище середнього по інших модулів.
  • Практичні навички налаштування відповідних модулів (учаcть щонайменше в двох проектах повного циклу впровадження системи SAP у ролi консультанта вказанних модулiв). З боку СО обов’язкові навички  та розуміння формування собівартості готової продукціі та полуфабрикатів з використанням iнструменту регістр материіалів.   Глибоке розуміння інтеграційних моментів і взаємозв'язків між модулями обліку, розуміння інтеграціонного взаємозв'язку з модулями FI, MM, SD, PP, PM, QM.
  • Базові знання SAP ABAP, вільне володіння роботи в отладчике, вміння самостійно виконувати пошук точок розширень, призначених для користувача впроваджень і т.п.
  • Досвід в розробцi та розумiння налаштування інтерфейсних програм, в тому числі між SAP та не-SAP системами.
  • Досвід у виконуванні архівування документів в SAP та/або досвід безпосередньої участі в проекті з міграції на версію S/4 HANA буде перевагою.
  • Наявність сертифікатів SAP буде перевагою
  • Знання англійської мови – рівень не нижче B1-B2.
  • Володіння ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, MS Project на рівні просунутого користувача).

Основні функціональні обов'язки:

  • Підтримка (3 рівень підтримки) та розвиток бізнес-процесів у системі SAP у напрямку модулів FM, CO
  • Підтримка (3 рівень підтримки) та розвиток у часті межмодульної інтеграції або інтеграції з зовнішними системами
  • Аналіз бізнес вимог та проектування функціональних рішень у напрямку модулів обліку SAP, у тому числі пошук найбільш оптимальних технічних можливостей і платформ для реалізації задачі
  • Постановка задач розробникам щодо налаштування нових чи оптимізації поточних бізнес-процесів у відповідних модулях, організація внутрішнього тестування;
  • Розробка та комунікація з бізнес-користувачами, проведення навчання, написання інструкцій та іншої проектної документації;

Особистісні якості:

  • Розуміння суббординації та правил трудової дисципліни на підприємстві
  • Відмінні комунікативні навички, вміння працювати у команді
  • Цілеспрямованість, орієнтація на результат, але не виходячи за межі дозволених методів рішення
  • Вміння знаходити підходи до замовника та компромісу з колегами
  • Системне аналітичне мислення
  • Гнучкість в розробці пропонованих рішень (вміння збалансувати потреби бізнесу, технологічні можливості і ресурсні обмеження)
  • Готовність виконувати роботу в стислі терміни з урахуванням пріоритетів завдання
  • Вміння та готовність вивчити та опрацювати новий навчальний або документацію до нового продукту, набути специфічних навичок або вивчити у обмежений термін функціонал, необхідний для вирішення поставленого завдання

Детальна інформація за телефоном: +380675077128 або за електронною поштою: amkr.recruitment@arcelormittal.com.

Архітектор IT-рішень

Вимоги до кандидатів:

  • Повна вища освіта з IT та математичному напрямку (прикладна математика, комп'ютерна інженерія, програмне забезпечення, економічна кібернетика);
  • Досвід роботи провідним консультантом SAP модулів MM, SD, PP, PM, QM, FI, CO, FM, HCM або архітектором функціональних IT-рішень в системі SAP у виробничих компаніях з розгалуженою структурою або консалтингових компаніях SAP не менш 7 рокiв або наявність не менше 5 завершених проектів повного циклу впровадження у ролі керівника проекту чи архітектора IT-рішень.
  • Глибокі знання (не нижче експертного рівня) і навички в усіх логістичних модулях, також розглядається глибоке розуміння та технічні знання на рівні вище середнього по інших модулів (Фінанси, НСМ).
  • Практичні навички налаштування відповідних модулів (учаcть щонайменше в 5 проектах повного циклу впровадження системи SAP у ролi консультанта вказанних модулiв). Глибоке розуміння інтеграційних моментів і взаємозв'язків між різними модулями системи SAP та різними системами SAP, які пропонує постачальник данного продукту.
  • Практичне володіння більшістю технічних інструментів у системі SAP. Базове знання SAP ABAP, вільне володіння роботи в отладчике, вміння самостійно виконувати пошук точок розширень, призначених для користувача впроваджень і т.п. робіт при пошуку нестандартних рішень для реалізації вимог.
  • Досвід в розробцi та розумiння налаштування інтерфейсних програм, в тому числі між SAP та не-SAP системами. Практичний досвід у розробці додатків для нестандартних об’єктів на платформі FIORI, інтерфейсів у SAP MII, використовування IDOC, розробка RPA та інше, а також вмiння розробки workflow.
  • Досвід безпосередньої участі у якості провідного функціонального консультанта або архітектора ІТ-рішень у проекті з міграції системи SAP ECC на платформу S/4 HANA (Brownfield approach).
  • Розуміння основних бізнес-процесів роботи великого промислового підприємства.
  • Досвід у виконуванні архівування документів в SAP.
  • Наявність сертифікатів SAP буде перевагою.
  • Знання англійської мови – рівень не нижче B2.

Основні функціональні обов'язки:

  • Аналіз та оцінка бізнес вимог з боку бізнес-власників та підготовка рекомендацій щодо підходу до реалізації для функціональних консультантів системи SAP, у тому числі пошук найбільш оптимальних технічних можливостей для реалізації задачі
  • Розробка архітектури процесів у системах SAP та/або із застосуванням інших передових інформаційних платформ відповідно до кращих практик бізнесу, вимог бізнес-власників процесів підприємства та рекомендацій постачальників IT продуктів
  • Розробка варіантів стратегічного розвитку систем SAP на підприємстві, виконання аналізу та рев’ю існуючих рішень та IT-платформ, визначення вузьких місць для оптимізації процесів, вивчення нових продуктів та IT рішень з метою максимального задоволення потреб бізнесу
  • Виконання експертизи архітектурних рішень при розробці інтеграції між додатками SAP або у часті крос-функціональних процесів, а також локальними інформаційними системами підприємств (крім питань інфраструктури)
  • Постановка техничного завдання розробникам щодо налаштування нових чи оптимізації поточних бізнес-процесів в складних віпадках;

Участь у ролі архітектора ІТ рішень або експерта з функціонального напрямку у стратегічних IT проектах розвитку АМКР:

  • Розробка власних додатків на платформі SAP FIORI (організація веб-порталу для надання зовнішнім компаніям можливості обробки інформації в рамках налаштування процесів електронного документообігу: оформлення заявок на пропуски та надсилання їх на погодження, передача актів виконаних робіт для подальшого їх автоматичного завантаження до системи SAP та т.п.).
  • Розробка процесів підписання документів за допомогою КЕП (кваліфікований електронний підпис) з урахуванням вимог законодавства та специфіки вже впроваджених у системі SAP бізнес-процесів для даних документів (підписання договірних документів, підписання рахунків на реалізацію послуг та ТМЦ, підписання актів виконаних робіт, інструкцій та розпорядчих документів).
  • Проект міграції системи з версії ECC на S/4 HANA, у тому числі налаштування вбудованого в даній версії функціоналу PP/DS для автоматизації планування виробництва, а також налаштування нових опцій системи, доступних після міграції в частині RPA, стандартних програм FIORI, вбудованих моделей прогнозування, вбудований аналітик для різних функціональних процесів і т.д.
  • Реорганізація поточної архітектури аналітичної звітності у SAP BW, BO із застосуванням нових технологій, технічних платформ або рішень для підвищення гнучкості збору та розрахунку показників, швидкості роботи звітів, доступності на мобільних пристроях.

Особистісні якості:

  • Розуміння субординації та правил трудової дисципліни на підприємстві
  • Вміння приймати рішення у нестандартних ситуаціях, відповідати за прийняті рішення
  • Відмінні комунікативні навички, вміння працювати у команді
  • Цілеспрямованість, орієнтація на результат, але не виходячи за межі дозволених методів рішення
  • Вміння знаходити підходи до замовника та компромісу з колегами
  • Вміння бути переконливим при просуванні проектів
  • Системне аналітичне мислення
  • Гнучкість в розробці пропонованих рішень (вміння збалансувати потреби бізнесу, технологічні можливості і ресурсні обмеження)
  • Готовність виконувати роботу в стислі терміни з урахуванням пріоритетів завдання
  • Досвід ведення переговорів із замовником, досвід проведення робочих нарад
  • Вміння та готовність вивчити та опрацювати новий навчальний або документацію до нового продукту, набути специфічних навичок або вивчити у обмежений термін функціонал, необхідний для вирішення поставленого завдання.

Детальна інформація за телефоном: +380675077128 або за електронною поштою: amkr.recruitment@arcelormittal.com.

Консультант з напрямку модулів MM, PP, QM системи SAP

Вимоги до кандидатів:

  • Повна вища освіта з IT та математичному напрямку (прикладна математика, комп'ютерна інженерія, програмне забезпечення, економічна кібернетика);
  • Досвід роботи провідним консультантом SAP модулів MM, SD, PP, QM у виробничих компаніях з розгалуженою структурою або консалтингових компаніях SAP не менш 5-7 рокiв. Глибокі знання (не нижче експертного рівня) і навички в усіх логістичних модулях розглядаються в пріоритеті, але також розглядається глибоке розуміння основного модуля і технічні знання на рівні вище середнього по інших модулів (Фінанси, НСМ).
  • Практичні навички налаштування відповідних модулів (учаcть щонайменше в двох проектах повного циклу впровадження системи SAP у ролi консультанта вказанних модулiв). Глибоке розуміння інтеграційних моментів і взаємозв'язків між різними модулями системи SAP та різними системами SAP, які зараз пропонує постачальник данного продукту на ринку.
  • Базове знання SAP ABAP, вільне володіння роботи в отладчике, вміння самостійно виконувати пошук точок розширень, призначених для користувача впроваджень і т.п. робіт при пошуку нестандартних рішень для реалізації вимог
  • Досвід в розробцi та розумiння налаштування інтерфейсних програм, в тому числі між SAP та не-SAP системами (практичний досвід у розробці додатків для нестандартних об’єктів на платформі FIORI, інтерфейсів у SAP MII, використовування IDOC, розробка RPA та інше), а також вмiння розробки workflow.
  • Досвід безпосередньої участі у якості провідного функціонального консультанта або архітектора ІТ-рішень у проекті з міграції системи SAP ERP на версію S/4 HANA.
  • Досвід у виконуванні архівування документів в SAP
  • Наявність сертифікатів SAP буде перевагою
  • Знання англійської мови – рівень не нижче B2.
  • Володіння ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, MS Project на рівні просунутого користувача).

Основні функціональні обов'язки:

  • Підтримка (3 рівень підтримки) та розвиток бізнес-процесів у системі SAP у напрямку модулів MM, PP, QM
  • Підтримка (3 рівень підтримки) та розвиток у часті міжмодульної інтеграції або інтеграції з зовнішними системами
  • Аналіз бізнес вимог та проектування функціональних рішень у напрямку модулів обліку SAP, у тому числі пошук найбільш оптимальних технічних можливостей і платформ для реалізації задачі
  • Постановка задач розробникам щодо налаштування нових чи оптимізації поточних бізнес-процесів у відповідних модулях, організація внутрішнього тестування;
  • Розробка та комунікація з бізнес-користувачами, проведення навчання, написання інструкцій та іншої проектної документації;

Особистісні якості:

  • Розуміння суббординації та правил трудової дисципліни на підприємстві
  • Відмінні комунікативні навички, вміння працювати у команді
  • Цілеспрямованість, орієнтація на результат, але не виходячи за межі дозволених методів рішення
  • Вміння знаходити підходи до замовника та компромісу з колегами
  • Системне аналітичне мислення
  • Гнучкість в розробці пропонованих рішень (вміння збалансувати потреби бізнесу, технологічні можливості і ресурсні обмеження)
  • Готовність виконувати роботу в стислі терміни з урахуванням пріоритетів завдання
  • Вміння та готовність вивчити та опрацювати новий навчальний або документацію до нового продукту, набути специфічних навичок або вивчити у обмежений термін функціонал, необхідний для вирішення поставленого завдання

Нам завжди потрібні професійні співробітники. Ми постійно формуємо базу кандидатів на працевлаштування. Якщо ви не знайшли тут підходящої вакансії, ви можете:

  • Направити ваше резюме на електронну адресу: amkr.recruitment@arcelormittal.com;
  • Заповнити анкету у кабінеті №205 будівлі Університету АрселорМіттал в Україні
  • Звернутися за консультацією до HR-фахівця у кабінет №205 будівлі Університету АрселорМіттал в Україні;

Працевлаштування в нашу компанію обов'язково передбачає орієнтаційну бесіду з фахівцем з підбору персоналу та зустріч з керівником безпосередньо в підрозділі.

Кандидати можуть вибрати зручний для себе час зустрічі. Орієнтаційна бесіда займає не більше 30 хвилин, співбесіда з керівником може проводиться в той же день і займає не більше години. Всі етапи співбесід можуть бути пройдені протягом одного - двох днів.

У разі успішного проходження співбесіди фахівець з підбору персоналу зв'яжеться з Вами протягом 3 днів після співбесіди. Ми залишаємо за собою право не повідомляти причини відмови при негативних рішеннях про працевлаштування.

Перелік документів, необхідних для працевлаштування:

  1. Паспорт *
    * Звертаємо увагу на необхідність відмітки про реєстрацію місця проживання та фото 25/45 років
  2. Довідка з ідентифікаційним номером
  3. Трудова книжка (копія трудової книжки)
  4. Диплом про освіту з додатком
  5. Посвідчення за професією
  6. Військовий квиток (приписне посвідчення)

Відносно колишніх працівників підприємства проводиться аналіз рекомендацій - результати через 10 календарних днів з дня звернення кандидата

За консультацією можна звернутись:

50095, м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, 1 (зупинка громадського транспорту «3 дільниця»)

Будівля Університету АрселорМіттал

Кабінет №205 з 8:00 до 16:45

Субота, неділя та святкові дні – вихідні дні

Гаряча лінія з питань працевлаштування + 38 (067) 010 66 66